WE MEET EVERY 6 MONTHS WHICH IS WEIRD WTF USED TO SEE THEM EVERYDAY FOR 15 WEEKS LOL HOW TIME FLIES WAH SO OLD LIAO POLY YEAR 3 NBZ.

July 31, 2011 § Leave a comment

Hahaha so I decided to organize a meeting with my Year1 Sem1 friends the other day for some drinks and over-priced-food-cause-the-restaurant-is-expat-land because damn. ): 2 years FLY by insanely fast and I remembered my life revolving around these bunch of awesome loving people. ): To think we used to be SO SO tight like family hahaha. Also remembered crying buckets during the last day of school. T_T

Outfit of da daaaay. Tryna step BOHO ASHLEY MARY KATE OLSEN MINUS THE UNWASHED HAIR AND DRUGGEE FACE hahaha. My heat resistance has been improving as of late! :D I can wear 4 layers out and not feel as if I’m gonna faint and melt into a puddle of goo. AWWWWWWWWWWWYEAH.

Profile shot! :D and urgh at my horrendous roots! -_- Thinking of going back to black hair soon! SRSLY SRSLY SRSLY MAD HATE LIGHT HAIR AWWWWWWWWWWWWYEAH DARK GAWTH1C HAIR HAHAHAHAHA.

Hype this look here if you like it : http://lookbook.nu/look/2128673-All-we-got-TONIGHT-is-F-I-R-S-T-L-I-G-H-T

Or even better, CHECK MAH OTHER LOOKS OUT AND HYPE IF YOU LOVE XOXOXOXOXOXO.

Took a picture of Sche for her Lookbook! And surprisingly, SHE WASN’T LATE FOR THE MEETUP HAHAHAHAHA FUCKYEAH THIS IS AMAZING IMPROVEMENT. She used to be late for 30 minutes at MINIMUM LOL. Dafuq dis beetch.

Hype her look at : http://lookbook.nu/look/2141495-Ms-Saxobeat

Awwwwwwwyeah accessories and chio nails. Is teal the in-colour this season? I see them EVERYWHERE on accessories! O:

Of course, you have to pimp the footwear! *_* Loving how they’re a notch up above the flatforms that’s flooding the blogshop-sphere right now! -_- Srsly, can’t believe how slow Singapore blogshops are catching onto trends. The Vivienne Westwood winged shoes came out like, in March 2010?

GOOD JOB SINGAPORE.

Stone, Lanjiao face and Blonde HAHAHAHAHA. Can’t believe we used to call each other that in school and in the hallways. Actually, everybody in our class had nicknames BUT OUR FRIEND VINI HAD IT WORSE HAHAHAHA. HER NICKNAME WAS SLUT AND WE USED TO SCREAM IT FROM ONE END TO THE OTHER.

SLUT YOU WANNA GO FOR LUNCH ANOT.

Canwhore shot AWWWWWYEAH. Cause um, we’re pretty vain and had time to kill. Like, MAJOR TIME cause Syafiq lost his phone. -_- And he hasn’t been using one for a month? HOW DOES HE SURVIVE OHMYGOD.

If I lost my phone, I’d crawl into a hole and start crying cause it’s the end of my social life! T_T NO WHATSAPP, NO TWITTER, NO BBC NEWS, NO PAPIERDOLL FASHION NOOOOOOOOOOOO.

My VERY first friend in RP! 8D LOVE YOU BOO WE MADE SO MANY AWESOME MEMORIES HAHAHAHA. Loving how insanely retarded we can be when we hang out together even though we rarely see each other. <333

Smokin’ it up and people watching. Urgh the amount of SPG’s at Clarke Quay is srsly mind-blowing. Small sized pinoy females and giant american bears. HAHAHAHA STANDARD ONE STANDARD ONE.

Somehow landed ourselves outside Hooters and this is me going OH GOD WHY ARE WE HERE WHERE DO THIS MUDDERBITCHES COME FROM WHAAAAAAAT.

#foreveralone

(I actually wanted to publish this post last Sunday but I got too lazy HAHAHAHAHA DA FUCK BITCH.)

Headed to Highlander for dinner cause we thought it’ll be pretty awesome cause of the decor and all. Music was awesome (LOL THEY PLAYED KELLY CLARKSON AND ALL THOSE 2000-2006 SINGLES SO AWESOME), service was subpar (CAN’T BELIEVE WE’RE PAYING GST AND SERVICE CHARGE) and we basically spent the night lipsyncing and looking at angmoh bears. -_-

I think they were talking about sports. HAHAHAHAHAHA cause I kept hearing balls, water and kayaking.

Awesome decor / Subconsciously lying to you that the food is decent and the service is good. BUT THEN AGAIN THEY DIDN’T SCREW UP THE MARGIES CAUSE SRSLY, HOW CAN YOU SCREW UP A MARGIE.

I LOVE MARGIES SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH YDEK.

Picture of nice decor that will cheat your feelings number 2.

Had to split 8 prawns amongst 5 people! ): #firstworldpains. And does anybody eat the veggies on the side? ARE THEY JUST THERE TO MAKE IT SEEM AS IF THE PLATE IS REALLY FULL?

SOMEONE. SUPPORT MY CONSPIRACY THEORY.

#foreveralone HAHAHAHAHAHA. Sche was all TAKE A PICTURE and I was like BITCH PLZ I’M EATING MUH F00D. But damn was it lousy. Few slabs of meat, a mound of oatmeal (Wtf?) and a giant undercooked egg. URGH 28 DOLLARS WTF.

OHMYGOD THEY’RE SELLING THOSE JAPANESE SWORDS AH SO FUCKING COOL.

Um, I think they’re umbrellas. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Headed to a bar to have shots cause apparently, it’s never an outing if we don’t drink alcohol. True story guys.

RUNNING OUT OF CAPTIONS CAUSE I’M GETTING LAZY SO HERE, HERE’S A PICTURE OF THE MENU JUST TAKE IT

I LOVE YOU GUYSSSSSSSSSSSSSSSSS FOREVER AND EVERRRR.


Can we all spend 1:47minutes of our lives to watch this AMAZING VIDEO OF THIS GUY COVERING NICKI MINAJ SUPER BASS? I SWEAR TO GOD IT’LL MAKE YOUR DAY.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading WE MEET EVERY 6 MONTHS WHICH IS WEIRD WTF USED TO SEE THEM EVERYDAY FOR 15 WEEKS LOL HOW TIME FLIES WAH SO OLD LIAO POLY YEAR 3 NBZ. at MINDLESS RANTING, OCCASIONAL ANGSTING..

meta

%d bloggers like this: